Expertní služby pro firmy

S námi po boku se odvážíte vykročit směrem k inovacím.

Vyberte si službu,

kterou potřebujete na své cestě k inovacím

MAPOVÁNÍ

inovační poptávky

Mapování ve třech krocích
Případová studie: TINT, Frýdek-Místek
Porozumění firmě a její situaci
  • zarámování cílů a očekávání, pochopení kontextu firmy
  • zmapování současného nastavení inovací: procesy, kultura, role, kapacity
VÝSTUP: jasný obraz toho, jak firma dnes pracuje s inovacemi a jaké faktory ji ovlivňují.
Úvodní diskuse s vedením

Firma má prostory, v nichž plánuje postavit co-work a sdílené laboratoře. Cílem je přilákat potenciální obchodní partnery a navázat nové spolupráce.

Naše role

Firma si uvědomuje, že nemá potřebné know-how k smysluplnému nadesignování takového prostoru. Budeme také hledat směr, který firmě nejvíce pomůže ve vlastním rozvoji inovačního potenciálu.

Analýza a strukturování potřeb firmy
  • roztřídění zjištění do tematických oblastí (lidé, procesy, technologie, spolupráce…)
  • pojmenování hlavních bariér, příležitostí a nevyužitého potenciálu
VÝSTUP: prioritizované a pojmenované potřeby, které určují další směr.
Syntéza a kategorizace dat z rozhovorů v rámci firmy

Na základě rozhovorů jsme objevili další přínosy, které firma může z vybudovaného ekosystému získat, pokud bude správně nastaven.

Rozhovory s vytipovanými firmami v regionu

Oslovení společně vytipovaných firem - potenciálních partnerů a uživatelů vznikajícího prostředí, jsme mohli lépe definovat potřeby, jež by mělo zázemí naplňovat.

Syntéza a mapa inovační poptávky
  • popis míry inovační zralosti a specifik, která firmu odlišují
  • identifikace změnových projektů s největším dopadem
VÝSTUP: ucelená mapa inovační poptávky firmy jako podklad pro další rozhodování.
Vyhodnocení inovační zralosti firmy

Popsali jsme v čem může dobře nadesignované zázemí firmu posunout a podpořit její inovační záměry.

Vytvoření ucelené mapy klíčových témat a oblastí

Výstupy jsme převedli do srozumitelné mapy: hlavní témata, opakující se problémy, místa s největším dopadem a oblasti, které firma potřebuje posílit.

INTERPRETACE dat

a DESIGN

Interpretace a design ve třech krocích
Případová studie: TINT, Frýdek-Místek
Klíčová zjištění a definice priorit
  • diskuse hlavních zjištění z mapování, vyjasnění priorit a hranic budoucích změn
  • hledání klíčových pákových bodů, které mohou firmu posunout
VÝSTUP: vyjasněný rámec pro tvorbu scénářů a sdílené porozumění prioritám.
Úvodní diskuse s vedením

Firma má prostory, v nichž plánuje postavit co-work a sdílené laboratoře. Cílem je přilákat potenciální obchodní partnery a navázat nové spolupráce.

Naše role

Firma si uvědomuje, že nemá potřebné know-how k smysluplnému nadesignování takového prostoru. Budeme také hledat směr, který firmě nejvíce pomůže ve vlastním rozvoji inovačního potenciálu.

Analýza a strukturování potřeb firmy
  • roztřídění zjištění do tematických oblastí (lidé, procesy, technologie, spolupráce…)
  • pojmenování hlavních bariér, příležitostí a nevyužitého potenciálu
VÝSTUP: prioritizované a pojmenované potřeby, které určují další směr.
Syntéza a kategorizace dat z rozhovorů v rámci firmy

Na základě rozhovorů jsme objevili další přínosy, které firma může z vybudovaného ekosystému získat, pokud bude správně nastaven.

Rozhovory s vytipovanými firmami v regionu

Oslovení společně vytipovaných firem - potenciálních partnerů a uživatelů vznikajícího prostředí, jsme mohli lépe definovat potřeby, jež by mělo zázemí naplňovat.

Syntéza a mapa inovační poptávky
  • popis míry inovační zralosti a specifik, která firmu odlišují
  • identifikace změnových projektů s největším dopadem
VÝSTUP: ucelená mapa inovační poptávky firmy jako podklad pro další rozhodování.
Vyhodnocení inovační zralosti firmy

Popsali jsme v čem může dobře nadesignované zázemí firmu posunout a podpořit její inovační záměry.

Vytvoření ucelené mapy klíčových témat a oblastí

Výstupy jsme převedli do srozumitelné mapy: hlavní témata, opakující se problémy, místa s největším dopadem a oblasti, které firma potřebuje posílit.

VALIDACE

BYZNYS-MODEL