Akademie inovačních ekosystémů

INNOlive

MAPOVÁNÍ INOVAČNÍ POPTÁVKY

Během workshopu objevíte nové možnosti, jak zvýšit zájem firem o vaše služby, a zlepšit tak prostředí pro podnikání a inovace. Získáte praktické dovednosti v mapování inovační poptávky, lépe porozumíte potřebám firem a získané poznatky zkusíte aplikovat při pohledu na služby své organizace. Sdílení zkušeností s kolegy z různých regionů podpoří inspiraci a zavádění efektivnějších přístupů.

LEKTOR: Pavel Csank

TERMÍNY:

  • 12. 6. 2025, Ostrava
  • podzim 2025, Praha

CENA: 6.000 Kč/osoba (7.260 Kč s 21% DPH)

Registrace na workshop
Přístupy k vedení rozhovorů, sdílení zkušeností nejen od lektora, ale i dalších účastníků kurzu. Praktické práce ve skupinkách a vyzkoušení si konkrétních věcí. Bez chyby! 😊
Inovační centrum Olomouckého krajeICOK
Odnáším si praktické rady na to, jak volit kritéria výběru, jak vnímat rozdíl mezi vnímanými a reálnými bariérami, jak vést rozhovor s firmou, zjišťování potřeb zákazníka a nabídka služeb.
Pardubický kraj
Obsahově nad očekávání. Přirozeně se navodila otevřená, přínosná a sdílná atmosféra. Sdílení pohledů ostatních účastníků. Zdroje pro hledání potřebných informací. Utvrzení se ve správnosti námi realizovaného postupu. Děkuji za praktické příklady.
Inovační centrum Ústeckého krajeICUK
Děkuji za perfektní kurz a možnost ujasnit si, jak vést rozhovory s firmami.
Business Innovation Centre PlzeňBIC
Musím vědět, co chci s firmou dělat po rozhovoru, „what is next step“. Vztahové bohatství, častěji mapovat, zjišťovat, nenabízet. Práce s budoucností firmy, sledovat trendy a umět správně pokládat otázky majitelům firem.
Středočeské inovační centrumSIC
Získala jsem seznam zdrojů, ze kterých mohu čerpat informace o inovačním potenciálu firem. Workshop mi pomohl změnit úhel pohledu na výběr firem a klást důraz na jejich inovační potenciál.
Centrum investic, rozvoje a inovacíCIRI Hradec Králové
Velmi přínosné bylo sdílení znalostí lektora a příklady z praxe. Dále zkušenosti a inspirace z jiných regionů a institucí, praktické rady k vedení rozhovorů s majiteli firem. Díky za krásnou propisku 🙂
Kraj Vysočina
  • Jak se stát partnery nejlepších firem: od intuice k marketingové excelenci
  • Jak na výzkum trhu pro rozvoj služeb podpory inovací
  • Jak využít mapování pro kontinuální zlepšování podpůrných služeb / programů

JAK SE STÁT PARTNERY NEJLEPŠÍCH FIREM: od intuice k marketingové excelenci

  • Market Readiness Level (MRL)
  • různé přístupy firem k řízení inovací
  • Co se lze dozvědět ze sekundárních dat?
  • Co se nelze dozvědět jinak než přímo od firem?

JAK NA VÝZKUM TRHU PRO ROZVOJ SLIUŽEB PODPORY INOVACÍ

  • Jak stanovit cíle výzkumu?
  • Jak vybrat relevantní firmy?
  • klíčová témata výzkumu
  • komunikace s majiteli a C-level manažery

JAK VYUŽÍT MAPOVÁNÍ PRO KONTINUÁLNÍ ZLEPŠOVÁNÍ PODPŮRNÝCH SLUŽEB / PROGRAMŮ

  • diagnostika a key account management
  • mapování jako nástroj evaluace
  • Entrepreneurial discovery: „svatý grál“ regionální inovační strategie?
  • mapování jako první krok inovační platformy / funkčního klastru
Rozbalit podrobný programZobrazit méně