Akademie inovačních ekosystémů

INNOlive

BRANDING INOVAČNÍHO EKOSYSTÉMU

Toto téma je určeno odborníkům na marketing a komunikaci inovačních center, rozvojových agentur, hospodářských komor či regionů. Účastníci získají přehled o specifikách place brandingu, naučí se používat nástroje pro zlepšování reputace regionu a seznámí se s příklady dobré praxe z Česka a Slovenska.

LEKTOR: Tomáš Avrat 

TERMÍNY:

  • podzim 2025, Ostrava

CENA: 6.000 Kč/osoba (7.260 Kč s 21% DPH)

Registrace na workshop
  • Základní principy zlepšování reputace místa (Place Branding)
  • Strategické otázky brandingu inovačního ekosystému
  • Jak branding provádět?

ZÁKLADNÍ PRINCIPY ZLEPŠOVÁNÍ REPUTACE MÍSTA

  • Place Branding x Place Marketing x Place Communication
  • principy a komponenty
  • faktory úspěchu zlepšování reputace

STRATEGICKÉ OTÁZKY BRANDINGU INOVAČNÍHO EKOSYSTÉMU

  • role brandingu pro rozvoj inovačního ekosystému
  • přínosy reputace inovačního ekosystému pro jeho aktéry
  • Co je produktem - jádrová organizace a/nebo inovační ekosystém a/nebo region?
  • Jak ovlivňuje vývojová fáze inovačního ekosystému jeho marketing a komunikaci?

JAK BRANDING PROVÁDĚT?

  • marketing inovace
  • mobilizace ekosystému - řízení závazků a potřeb aktérů inovačního ekosystému
  • identita inovačního ekosystému a jak ji „žít“ prostřednictvím některých nástrojů
  • systém řízení a potřebné expertízy brandingu inovačního ekosystému
Rozbalit podrobný programZobrazit méně