Mapování

inovační poptávky

Objevíte nové možnosti, jak zvýšit zájem firem o vaše služby, a zlepšit tak prostředí pro podnikání a inovace.

Získáte praktické dovednosti v mapování inovační poptávky, lépe porozumíte potřebám firem a získané poznatky zkusíte aplikovat při pohledu na služby své organizace.

LEKTOR: Pavel Csank

ČASOVÁ DOTACE: 8 hodin

CENA: 6.000 Kč/osoba (7.260 Kč s 21% DPH)

Přístupy k vedení rozhovorů, sdílení zkušeností nejen od lektora, ale i dalších účastníků kurzu. Praktické práce ve skupinkách a vyzkoušení si konkrétních věcí. Bez chyby!
Inovační centrum Olomouckého krajeICOK
Praktické rady: jak volit kritéria výběru, jak vnímat rozdíl mezi vnímanými a reálnými bariérami, jak vést rozhovor s firmou.
Pardubický kraj
Obsahově nad očekávání. Přirozeně se navodila otevřená, přínosná a sdílná atmosféra. Sdílení pohledů ostatních účastníků. Zdroje pro hledání potřebných informací.
Inovační centrum Ústeckého krajeICUK
Děkuji za perfektní kurz a možnost ujasnit si, jak vést rozhovory s firmami.
Business Innovation Centre PlzeňBIC
Nutnost vědět, „what is next step“. Vztahové bohatství, častěji mapovat, zjišťovat, nenabízet. Práce s budoucností firmy, sledovat trendy a umět správně pokládat otázky majitelům firem.
Středočeské inovační centrumSIC
Zdroje, ze kterých mohu čerpat informace o inovačním potenciálu firem. Změna úhlu pohledu na výběr firem. Důraz na jejich inovační potenciál.
Centrum investic, rozvoje a inovacíCIRI Hradec Králové
Sdílení znalostí lektora a příklady z praxe. Praktické rady k vedení rozhovorů s majiteli firem.
Kraj Vysočina

Obrázky do karuselu ↓ . (Tato galerie není viditelná pro návštěvníky)

Podrobný program

JAK SE STÁT PARTNERY NEJLEPŠÍCH FIREM: od intuice k marketingové excelenci

  • Market Readiness Level (MRL)
  • různé přístupy firem k řízení inovací
  • Co se lze dozvědět ze sekundárních dat?
  • Co se nelze dozvědět jinak než přímo od firem?

JAK NA VÝZKUM TRHU PRO ROZVOJ SLIUŽEB PODPORY INOVACÍ

  • Jak stanovit cíle výzkumu?
  • Jak vybrat relevantní firmy?
  • klíčová témata výzkumu
  • komunikace s majiteli a C-level manažery

JAK VYUŽÍT MAPOVÁNÍ PRO KONTINUÁLNÍ ZLEPŠOVÁNÍ PODPŮRNÝCH SLUŽEB / PROGRAMŮ

  • diagnostika a key account management
  • mapování jako nástroj evaluace
  • Entrepreneurial discovery: „svatý grál“ regionální inovační strategie?
  • mapování jako první krok inovační platformy / funkčního klastru
Rozbalit podrobný programZobrazit méně